Halwa Telinga


12/21/2009

Selamat Kembali

Di Pasar Gat ( makanan kegemaran sebahagian besar lelaki Yaman, ibarat sireh di Malaysia) makanan yang tak baik diamalkan oleh mereka tapi dah jadi adat... aku tak suka tengok mereka... geliee)

Assalamualaikum
  1. Aku telah selamat kembali ke Malaysia setelah perjalanan 12 hari yang panjang. Aku bersyukur , sepanjang laluan ini, semuanya berjalan dengan baik dan membuahkan hasil yang memberansangkan tak kira di Istanbul, Cairo dan San'aa. Semuanya adalah dengan IzinNya jua. Semoga perjalanan ini diberkati
  2. Aku mengucapkan JKK kepada semua, di sini dan di sana. Anak- anak dan teman- teman di Cairo yang setia dan gagah, semoga mereka baik- baik aja. Juga anak- anak dan teman di San'aa, teruskan perjuangan menjadi ulama' 'amilin. Kutinggalkan mereka dengan penuh harapan agar jadi insan mulia, muttaqin dan "amilin" satu hari kelak.
  3. Kepada mereka yang beghrepek ( sering bersama) denganku sepanjang musafir ini, JKK sekali lagi. Taaruf ini amat bermakna bagiku. Maaf atas keterlanjuranku bersama antum khasnya yang kena " belasah" olehku.
  4. Akan kucoretkan rehlah ke Yaman ini tidak lama lagi. Sekarang kena lihat kerja2 opis yang kutinggalkan selama 12 hari ini. JKK kpd semuan rakan sepasukanku yang menjaga amanah kerja sepeninggalanku, yg diketuai oleh Abu Hannan.

No comments:

Post a Comment