Halwa Telinga


10/24/2009

Rangkuman kesetian dan penghargaan tak bertepi Utk Si Dia 1


Assalamualaikum,
Aku masih bersedih ditinggalkan teman, teman yang hasan ( baik, luhur budinya, terlalu perihatin orangnya .... hasanun fi kulli syai-in. Di sini cuba ku ungkapkan sebahagiannya dan sebahagian yg lain akan menjadi rahsia indah antara aku dan dia dan DIA, tapi kebaikan itu tetap akan ku kongsikan juga dengan teman dlm berbagai bentuk dan suasana....... tak baik memonopoli sendirian kebaikan anugerah Ilahi ..... keindahan bersamamu ( KBM versi ku)

Aku mengaggap aku dianugerah sesuatu yang hasan dan sangat berharga berkesempatan bersamanya, menyambutnya, menghantar, membelikannya, berjalan dengannya, bergurau dan berguru dengannya ....... sebak dadaku mengingatkannya..... semakin sebak bila teringat lagu hijaz meratapi teman mereka yg pergi duhulu .... kau sahabatku... kau teman sejati.... kan ku jadikan lagu tema blog ini menggantikan Ghuraba'... entah sampai bila...... sampai reda sebak di dada atau ku temui penggantinya. Banyak lagi akan ku kongsikan .... tunggu feeling ku memuncak.....

1 comment:

  1. Coretan Ustaz Haris memang mampu menghayatkan hati :) First time agaknya saya melalui pertemuan dan perpisahan dengan seseorang dalam masa dua hari. Semoga Rohnya dicucuri rahmat Ilahi.

    ReplyDelete