Halwa Telinga


11/03/2009

Aku Di Bangkok

Bersama tiga pegawai ( Mr Mahmood, Mr Ahmed dan Mr Hamdy Umair) drp Dammam, KSA dan kakitangan WAMY Thailand

Di konti Radio AM Wamy Thailand ( Sejam setiap hari : 5- 6 pm waktu Thai)

Assalamualaikum.

Aku sekarang di Bangkok atas urusan kerja. Banyak perkara baru dipelajari, ramai kenalan baru ditemui, banyak benda menggerunkan dikageti.. heeeei. Nas alullah al "Afiah. Alhamdulillah aku sentiasa bersama teman yang dipercayai... di sini aku merasakan hanya taqwa sahaja benteng kita. Dengan taqwa... wahai teman dan anak- anak mudaku.... kita akan jadi seperti kehendakNya di mana- mana sahaja... semoga semuanya selamat, aku di sini dan amtum di sana. Aku akan pulang malam khamis ini..

1 comment:

  1. Selama berkelana dan berdakwah. Moga Allah sentiasa melindungi.

    Che Soh

    ReplyDelete